Monday, May 19, 2008

جناب آقای جوانفکر
مشاور عزیز ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

این که می نویسم در دفاع از وزیر معزول اقتصاد نیست. بلکه فقط انتقادی است از جنابعالی. البته بنده امید دارم که خودتان بر خلاف نامتان جوان فکر نباشید و افکارتان پختگی پیرمردهای سرد و گرم چشیده را داشته باشد.
غرض اینکه شما که ماموریت دولت را مبارزه با باندهای فساد و مافیای ناشناسی می دانید که هر لحظه در حال خفه کردن مردم هستند، برای من عجیب است که صدای رئیس جمهور از این فشارها بلند شود و از آن عجیب تر آن است که فردی را سه سال به سکان داری اقتصاد مملکت گمارده باشید و خود او را «بی خبر» بخوانید. تعجب بیشتر من از این است که ایشان را عزل نموده اید و عذر بدتر از گناه را که بیشتر دامن گیر خود شماست برای عزل ایشان اعلام نموده اید. باز هم عجیب است که شما خود را با تمام وجود مشغول کاری می دانید که آن را پیچیده ترین مصاف سه دهه اخیر ملت ایران خوانده اید. احتمال می دهم که شما یا در جریان جنگ تحمیلی دهه شصت نبوده اید و یا حتی دورهء اقتصاد درهم شکستهء بعد از جنگ را نیز تجربه ننموده اید و احتمالاً مثل این حقیر روی صندلی ای نشسته اید که هنوز قد مبارک به میز جلویی نرسیده است و شاید خیال برتان داشته که عجب کار پیچیده ای می کنید؟

خوب من وقتی لقلقه زبان می گیرم خفقان گرفتنم چندان ساده نیست. جان کلام اگر لیلی شمایی ما هنوز مجنون نشده ایم. مرحمت فرموده دست از سر این مصاف پیچیده بردارید و آن را به نیزه داران توانا تری بسپارید.

با تشکر
آق مهندس

No comments: