Tuesday, November 04, 2008

آمادگی قاطع

جناب آقای رئیس
اینجانب آق مهندس معروف به بنده، بدینوسیله مراتب آمادگی خود را جهت همکاری با آن مقام محترم اعلام می دارم و عمیقاً تمایل دارم جای خالی آقای دکتر خالی بند را برای شما پر کنم. لازم به ذکر است در صورت انتخاب بنده به مقام منیع وزارت، بنده آمادگی دارم فی الفور از دانشگاه قازاد واحد عکسفورد مدرک یکترای خود را ارائه نمایم (یکی دیگه از همون مدرکا بگیرم میشه دوکترا اما فعلاً یکترا بیشتر ندارم). این مدرک توسط مدرن ترین نرم افزارهای گرافیکی تهیه شده و اصالت آن از هر جهت تضمین شده است. بعلاوه اینکه کاغذش اصلا پاره نیست و کاملاً سالمه.
ضمناً توجه به سن و سال کم بنده زیاد توجه نفرمائید، چون بنده بسیار زبر و زرنگ هستم و زبان دراز و تند و تیزی هم دارم و با گوش کردن رادیو مجلس یقین کردم که من از وزیر قبلی بهتر بلتم حرف بزنم.

با تشکر
آق مهندس

پانویس: لطفاً در را باز کنید. من الان زیر بارون پشت در وزارت خونه نشسته ام. زشته وزیر مملکت پشت در بسته بمونه

No comments: