Monday, November 03, 2008

پرسش گاه

امروز که خبر اعلام وصول 15 تا سئوال رو خوندم، یه جستجو زدم ببینم تا حالا چند تا سئوال پرسیده شده... بر اساس تاریخ اعلام وصول میشه این:

2 نوامبر 2008 - پانزده سئوال نمایندگان از وزرا
29 اکتبر 2008 - استیضاح وزیر کشور
26 اکتبر 2008 - 4 سئوال نمایندگان از وزرا
15 اکتبر 2008 - نه سئوال نمایندگان از وزرا
8 اکتبر 2008 - دو سئوال نمایندگان از وزرا
8 اکتبر 2008 - بر اساس مصوبه امروز مجلس شورای اسلامی اگر نمایندگان تا سه بار پاسخ‌های وزیر به سوالات را قانع كننده ندانستند،‌ رای سوم رأی عدم اعتماد خواهد بود.
7 اکتبر 2008 - 5 سئوال نمایندگان از وزرا
5 اکتبر 2008 - 5 سئوال
28 سپتامبر 2008 - 6 سوال
14 سپتامبر 2008 - 2 سئوال

گوگل ریدر تاریخ ها رو به صورت میلادی نگه میداره و من هم حوصله نداشتم به شمسی تبدیلشون کنم.

آی حال می کنم با این نمایندگان اهل پرسش و سئوال!
خوب. طی دو ماه گذشته چهل و هشت تا سئوال از وزرای دولت پرسیده شده، استیضاح یک وزیر قطعی شده و استیضاح یکی دیگر پیچونده شده. حالا یه وقت به من نگین برانداز و دشمن دولت. اما با این تعداد سئوال و تصویب اون قانونه، گمانم دیگه هیچکدوم از وزرا دوام نیارن. طفلک جناب رئیس آخرای دوره ریاست مجبوره یه نفری توی زمین فوتبال بازی کنه. اگه روز اول بهش انتقاد می کردیم یار گیری اش ایراد داره، برای همین بود. حالا موندیم خوشحال باشیم که دولت خودمون از پس مدیریت کشور بر نیومده و با این کارنامهء خراب داره رفوزه میشه؟ باور کن نمی تونم خوشحال باشم. آخه دولت خودمونه... ایرانیه... به خدا خیلی دلم میسوزه. خیلی.

پر از دردم

No comments: