Tuesday, March 31, 2009

April fool

١- سقوط و آتش گرفتن ماهواره امید، تنها یک دروغ سیاسی است و این ماهواره از این به بعد به عنوان یک ماهواره جاسوسی عمل خواهد کرد. این ماهواره که قبلاً توانایی های آن صرفاً دریافت و ارسال متون کوتاه اظهار شده بود، مجهز به اسکنرهای بسیار پیشرفته بوده و قادر است با تکنیک های عکس برداری بسیار سریع، حتی نوشته های یک موبایل در دست مسافر هواپیمای در حال بلند شدن از زمین را هم اسکن نماید.

٢- حداقل دو نسخه آزمایشی از اولین سلاح هسته ای ایران در آزمایشگاه های زیرزمینی هم اکنون تولید شده و آماده انفجار آزمایشی است. مواد اولیه این بمب ها در آزمایشگاه های پنهانی در شمال کشور و توسط دانش آموزان نخبه کشور تهیه شده است.

٣- شبکه گوست نت که چند روز پیش فعالیت آن فاش شد، متعلق به شبکهء مخوف جاسوسی ترکیه بوده و قرار بوده اطلاعاتی از کشور ارمنستان را به سرقت ببرد اما اشتباهاً تا کنون فقط اطلاعات گروه های آزادیخواه تبتی را در اختیار چین قرار داده و اطلاعات هلیکوپتر اوباما را برای مقامات ایرانی فرستاده. موضوع سفارتخانه های هند، مالزی و ایران هم نکتهء انحرافی بوده. ظاهراً هکرهای ترک، فراموش کرده بودند که  به  این سیستم پیشرفته آموزش دهند اطلاعات چه کسی را برای چه کسی فرستاده شود.

٤- هم اکنون طرحی در مجلس در حال بررسی است که طی آن، انتخابات ریاست جمهوری حذف و مانند کشورهایی از قبیل کوبا و ونزوئلا، پست ریاست جمهوری مادام العمر شود. به این ترتیب رئیس جمهور منتخب و محبوب کشور، تا پایان عمر قادر به خدمتگذاری خواهد بود.

٥- خودروی مینی آرتور (مینیا-تور) یک طرح گمشده از طرحهای لئوناردو داوینچی بوده. طرح مزبور که در مجموعه ای از ارثیه های مدیر عامل جدید این شرکت قرار داشته یکی از محکم ترین دلایلی است که ثابت می کند ایشان یکی از نواده های آقای داوینچی هستند. هوش و استعداد ذاتی، نخبگی و استعداد بی نظیر ایشان در رنگ کردن مردم و قالب کردن گنجشک بجای قناری هم از دیگر دلایل ارتباط فامیلی ایشان با آقای داوینچی است.

٦- بزرگترین معدن اورانیوم جهان هم اکنون در عمق هشتاد و پنج کیلومتری زیر شهر تهران قرار دارد و گفته می شود کاشفان این معدن هم اکنون در حال تهیه طرحی برای انتقال تهران به جایی دیگر به منظور خالی شدن شهر از سکنه و آماده شدن محوطه برای حفر معدن هستند.

٧- ایران نسل چهارم هواپیما های جنگنده رادار گریز را طراحی و به تولید انبوه رسانده است. این هواپیماها هم اکنون در طرح های محرمانه ای مشغول خدمات رسانی به قشر مستضعف و برای حمل و نقل در راه ماندگان می باشند. سقف پروازی این هواپیماها دویست هزار پا (پنج برابر جنگنده های معروف اف٢٢) و برد پروازی آنها هشت هزار کیلومتر (دو برابر هواپیمای کنکورد) است.

٨- بزرگترین سوپرکامپیوتر جهان هم اکنون در مرکز تحقیقات ابررایانه وابسته به سازمان انرژی اتمی ایران در حال ساخته شدن است. این سوپرکامپیوتر طی طرح محرمانه ای قرار است به عنوان قلب تپنده مدیریت کشور بکار گرفته شود. گفته می شود در این سوپر کامپیوتر بیش از سه میلیون پروسسور از نوع «والفجر ٢٣٣ مگاهرتز» استفاده شده است. میکروپروسسور «والفجر ٢٣٣ مگاهرتز» یک پروسسور کاملاً ایرانی و با تکنولوژی ایرانی است که هر واحد آن قادر است معادل بیست پردازندهء پنتیوم ٤ گیگاهرتزی محاسبات انجام دهد.

No comments: