Tuesday, April 28, 2009

248

تا بحال پشت نویسی های کامیون ها را در جاده دیده اید؟
حالا فرض کنید بانوان رانندهء این کامیون ها باشند و این بانوان در کشوری مثل آمریکا رانندگی کنند...

1-
مردها همه احمقن. من با پادشاهشون ازدواج کردم.

2-
حتی اگه بچه ات مدرسه تیزهوشان بره، دلیل نمیشه که احمق نباشی.

3-
زمان، تنها عاملی است که باعث می شود همه اتفاقات با هم نیفتند.

4-
مخم رو ترک کرده ام. شاید بعداً.

5-
زنهایی که می خواهند با مردها برابر باشند، احتمالاً اعتماد به نفس ندارند.

6-
حقیقت پناهگاهی است برای آدمهای ضعیفی که نمی توانند با مواد زندگی کنند.

7-
من از کثافت بودن خجالت نمی کشم. بلکه از هر لحظه اش لذت می برم.

8-
پاداش سختکوشی در آینده پرداخته می شود و پاداش تنبلی: همین الان.

9-
یه کم امید به من بده. یا هر چیز دیگه.

10-
یادت باشه که تو منحصر به فردی. درست مثل بقیه آدمها.

11-
فضولی مزاحم خواب آدمها است.

12-
زیبایی فقط در چشمان آدم مست است.

13-
آدمها سه دسته اند: آنها که شمردن بلدن و آنها که بلد نیستن.

14-
بازم جیغ بزن. کامیون من از پشت خیلی محکمه.

No comments: