Wednesday, September 27, 2006

از آدم نیم مرده خوشم نمیاد
آدم یا باید کامل زنده باشه یا کامل مرده
البته خوب به کسی ربط نداره که من خودم همیشه نیم مرده هستم
اما در آن فاصله که تو ایستاده ای زیاد مرده و زنده من برات فرقی نمیکنه
دقیقا این یعنی اینکه
زنده و مرده تو هم برام فرقی نمیکنه
***

میدونی؟
خشونت بخشی غیر طبیعی و انکار پذیری از درون منه
تو خودت میدونی که قلبا چه موجود رقت انگیزی هستم
و متاسفانه از این نقطه ضعف من داری حداکثر حسن استفاده رو میکنی
که البته به نفع من نیست
اما
راستش اون روز وقتی فقط یک احساس به من گفت که دارم دروغ میشنوم
دلم شکست
احساس کردم خیلی آدم بی لیاقتی هستم
یا خیلی دورم؟
اما اینقدر بود که تو در من توان شنیدن حرف راست را ندیده بودی
یا در خودت توان گفتن
و من تمام وجودم را در تو جا میگذاشتم
همین شد که جا گذاشتم
و رفتم
شاید منتظر بودی یک دقیقه بیشتر یا حتی یک ساعت
اما هنوز که هنوز است
حتی یک دقیقه بیشتر ممکن نشده

زندگی بی مزه ایست
تنها در بهشت

من هم برای تو شدم آدمی که بدون حوا به بهشت رفت
به قول نیچه
وقتی او بود همه جا بهشت من بود

امکان خوب این بلاگ اسپات اینه که بدون باز کردن صفحهء بلاگر میتونم از جی میل پست بزنم

No comments: