Sunday, June 07, 2009

از مناظره چه آموختیم

مناظره آقای کروبی و آقای احمدی نژاد
اول اینکه دیشب فهمیدیم تنها معیار عملکرد یک رئیس جمهور، آمار تورم در اولین سال مدیریت وی بوده و نه در آخرین سال از دوره چهار ساله.
دوم اینکه فهمیدیم آقای دکتر نه تنها آقای مهندس را دوست دارد، بلکه جناب حاج آقا را هم دوست دارد.
سوم اینکه فهمیدیم پول گرفتن از شهرام جزایری آنهم قبل از محکومیتش، آنهم برای کمیته امداد جرم حساب می شود و قابل مطرح کردن است.
چهارم اینکه فهمیدیم اگر آقای دکتر یک قران از سرمایه های مملکت را نزد خودشان یا اقوامشان نگه داشته بودند برویم و در بوق و کرنا کنیم.
پنجم اینکه فهمیدیم عربی هم بلد نیستیم و عرب ها هم خیلی حق را به ما میدهند، علی الخصوص اگر در آرم جلساتشان بجای خلیج فارس از کلمهء الخلیج خالی استفاده می کنند و اون کلمه عربی کاملاً تصادفی اونجا قرار گرفته البته اعلامیه شون بعد از اجلاس هم که گفتن ایران اشغالگره و باید جزایر رو خالی کنه کاملاً توطئه غرب بوده.
ششم اینکه فهمیدیم بیکاری چقدر کم شده بابا دمش گرم
هفتم فهمیدیم که چقدر ضریب جینی کم شده و فاصلهء فقیر و غنی کاهش یافته. اصلاً فکر کنم مستاجر این آلونک بغلی ما آقای محصولی باشه که نصف شبها میره نون خشکهای سر کوچه رو میاره تو خونه اش برای صبحانه خیس میکنه.
هشتم فهمیدیم که با داشتن اعداد و ارقام میشه مملکت رو اداره کرد، حالا به صحت اون ارقام زیاد کار نداشته باشیم. چون حاج آقا آمار چاپی همراهش نبود پس حتما آقای دکتر داره راس میگه.

حالا اگه چیزهای دیگه فهمیدیم بازم خدمتتون عرض می کنیم.

1 comment:

پانتي said...

ايولللللللل.حال كردم با تحليلت. مرسي مهندسسسسس!!واقعا هيچي مثل اون آمارهاي رنگ و وارنگ دروغ و چاخان لج منو درنياورد! و فكر كن كه يه مشت انسان عامي، همين آمارها رو ميبينن و به به چه چه راه ميندازن و ميگن ببين اين آقاي رييس چقدر مستدل و با سند و مدرك حرف ميزنه؟!!!!!!!
حالم از اين همه عوام فريبي داره به هم ميخوره