Sunday, June 07, 2009

تحقیق

دکتر جون میگفت پول نداره تبلیغ کنه. گفتم یه نموره پول ته جیبم مونده براش بفرستم.

یه جستجو زدم دیدم راستش وب سایتی که رفقا از جیب خودشون برای دکتر تاسیس کردن چقدر خوشگله.

تازه. یه چیزی بگم تمام هواداران کاندیداهای دیگه دلشون بسوزه.

آقای دکتر توی سایتش که هوادارانش به خرج خودشون تاسیس کردن یه تلویزیون اینترنتی هم داره که فیلم پخش میکنه.

البته توش فقط فیلم های مجاز داره. خیلی خودتون رو خسته نکنین. حالا قرار شده دوربین مخفی دزدی های دولت های قبلی از بیت المال رو از نوار دوربین مدار بسته ساختمان بیت المال بذارن توی تلویزیونشون که مردم آگاه بشن.

حالا فکر کنین که یه ارتباط اینترنتی خودش چقدر قیمت داره؟ روش بذارین هزینه پخش زنده رو و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری و هزینه ای که باید پرداخت بشه برای پوشش زنده همایش هواداران آقای دکتر.

البته اینا هیچکدوم دلیل نمیشه که دکتر خرجی برای تبلیغات کرده باشه ها. طفلک راست میگه. وقتی تریبون ریاست جمهوری و تمام امکانات دولتی در اختیارشون باشه که یه همچی همایش گل و بلبلی رو بصورت کاملا مجانی و از جیب بنده برگزار کنن مگه ساده لوح تشریف دارن که خرج کنن برای تبلیغاتشون؟

یه «چیز» خیلی باحال تر توی این سایت اینه که توی فهرست حامیان دکتر یه لینک هم هست به سایت رهبری. ظاهراً رهبر هم اسم وبلاگشون رو بصورت داوطلبانه در فهرست حامیان ایشون ثبت کردن.

ظاهرا همون 18 خرداد که به مهندس وقت ندادن، قراره همایش آقای دکتر توی مصلای تهران تشکیل بشه. اگه شما هم یواشکی رفتین ببینین سر و گوشی آب بدین یه خبر هم به ما بدین.

مدرک تحصیلی خانم رهنورد هم اینجا افشا شده. من که یه فوتوشاپ کار حرفه ای هستم برام خیلی جالبه بدونم چرا سال قبولی خانم رهنورد توی عکس منتشر شده اینقدر کپی شده به نظر میاد؟ یه چیز دیگه هم که برام عجیبه اینه که فکر می کردم زهره کاظمی اسم همسر آقای خاتمیه نه همسر آقای موسوی. حالا چه جوری شده که اینجوری شده؟ یعنی بازم من سوتی دارم میدم؟ یه چیز دیگه هم که برام جالب بود این بود که تحصیلات ایشون بعد از پایان دوره نخست وزیری آقای موسوی بوده. یعنی موقعی که دیگه همسرشون هیچ قدرت و مقامی نداشته.


No comments: