Sunday, January 01, 2006

ساندویچ

(1)
به حول و قوه الهی بالاخره بر و بچ آی تی موفق تر از بنده بودند. یعنی تمام 220 پورتی که برای استفادهء دزدکی از یاهو مسنجر بلت بودم رو کشف و مسدود کردن.

(1.5)
پورت های 221 ام تا 256 ام رو گذاشتم برای روز مبادا.

(1.95)
دلم برات تنگ نمیشه.

(1.951)
دروغ گفتم.

(1.96)
حامد جون. من فقط برای اینکه پوز تو رو بزنم رفتم دوازده هزار صفحه کتاب های مهندسی میکروسافت رو خوندم (شیش جلد کتاب دو هزار صفحه ای) (!) ببین تو چقدر برام ارزش داشتی!

(1.978)
نفس کش! حریف نمی بینم!

(2)
فهمیدم که این صدایی که با شنیدنش اینطور قلبم قاچ قاچ میشود صدای تو نیست! صدای شیطان است که خود را به رنگ تو درآورده. شکوفه های دلم هنوز شکننده نیست اما پاییز بعضی صداها چه ساده تمام شکوفه های امید را در دلم میخشکاند... باید فرار کنم.

(2.0001)
دیوانهء لبخند زدن صورتهایی هستم که به جذاب نبودن چهره شان ایمان دارند. اما دلشان به رنگ بهشت است. با نگاه محجوبی که وقتی به نگاهت گره میخورد آرامش مانند دریایی عظیم به درونت جاری میشوند و مانند آبی نه سرد و نه گرم ذره ذره سوزش های سرمای درونت را میشویند و در خود حل میکنند. خداوند برای دیدن این نگاه ها نعمت خالقی اش را به رخم میکشد! خدایا ما که گفته بودیم مخلصتیم...

(3)
فلسفهء قدیم: To be is to do
فلسفهء مدرن: To do is to be
فرانک سیناترا (خواننده): Do be do be do...

(4)
Lovers at first sight
in love forever
...
آهنگی از همون فرانک سیناترای خوش صدا که من خیلی دوست دارم. اگه فرصت کردم مینویسمش. خیلی متن لطیفی داره... آوازش برام عین لالایی های پدرانه در شبهای گریه و بی تابی است. متانت و نوازش مهربانی در صدایش موج میزند...

(5)
آخرین و نفس گیر ترین جوک بی ادبی روز:
Itsi bitsy teenie weenie yellow dental floss bikini
مهندس به من میگه: با این جوک ها دیگه آدم از بی ادب بودن خودش شرمنده میشه!

(6)
می دونی فرق سرکهء هفت ساله با آب انگور دو روزه چیه؟
اگه کمی می فهمی لطف کن فریاد کشیدن را از من یاد نگیر.
عمق بعضی فریاد ها سکوت و تحملی به اعماق سالهای سال دارد.
...
از فریادی که بعد از ماهها هنوز راه بیرون آمدن را پیدا نکرده می ترسم
بارها و بارها توی خلوت ماشینم، صدای ضبط را تا انتها بلند میکنم و از ته دل فریاد میکشم
اما انگار نه انگار...
دلم سجده می خواد. اونقدر که زانو هام تاول بزند و پیشانی پینه ببندد. دستهایم گر گرفته...

No comments: