Monday, August 18, 2008

فرهنگ کاغذ پاره ها یا فرهنگ کاغذ پارگی

وي همچنين با تشكر از تلاش‌هاي سيدمهدي هاشمي، سرپرست وزارت كشور، وي را جانباز سرافراز انقلاب دانست و خاطر نشان كرد: در يك دوره‌اي برخي چنين مطرح كردند كه مدرك فوق ليسانس وي قلابي است اما اين چيزي نيست كه در روابط دوستانه ما نقشي داشته باشد. خدمتگزاري امري است كه به اين نوع كاغذ پاره‌ها احتياج ندارد و چه بسا انسان‌هاي برجسته و والا وجود دارند كه در نزد خداي متعال بالاترين مراتب و عزت را دارند

«سخنرانی رئیس جمهور در مراسم معارفه وزیر جدید کشور»

... بله! ظاهراً این کاغذ پاره ها هیچ نقشی در «روابط دوستانه» آقای دکتر و دوستانشان ندارد.
صد البته تصدی مقامهایی مانند وزارت، ریاست و اینها هیچ نیازی به تخصص، هوش، استعداد، تفکر، برنامه و مزخرفاتی مانند اینها ندارد و تنها «نزدیکی به خدا» کافی است که بحول و قوه الهی آقای دکتر به سادگی این «نزدیکی» را تشخیص می دهند...

دكتر احمدي‌نژاد در ادامه سخنان خود با اشاره به تلاش‌ها و زحمات طاقت‌فرسايي كه پرسنل وزارت كشور بخصوص در اين دوره متحمل مي‌شوند، گفت: من شرمنده همه عزيزاني هستم كه در اين دوره بايد اينگونه در عرصه خدمتگزاري به صورت خستگي‌ناپذير عمل كنند.

... دشمنت شرمنده آقای دکتر! شما ماشالا خیلی باکلاسی! شرمندگی مال کسای دیگه اس ...

پیشنهاد می کنم نظر به کاغذ پاره بودن این مدارک و مدارج، آقای دکتر احمدی نژاد از خودشان شروع کنند و از خود «سلب تحصیلات» نمایند و من بعد خود را یک دیپلمه معرفی کنند.
اینجوری دیگه کسی داغ دکتری به دلش نمیمونه و همه دیپلمه های کشور هم درجهء رئیس جمهور میشن.

وای چه رمانتیک!!!

1 comment:

Anonymous said...

یاد اون جوکه افتادم که لره میاد واسه انتخابات ریاست جمهوری کاندید میشه، بهش میگن بابا تو که سواد نداری چه جوری میخوای رییس جمهور بشی؟ میگه: ای بابا مگه ریدن توی مملکتم سواد میخواد؟!!!!!!!!!!!