Wednesday, September 03, 2008

تعجب

-1-
دیدار هادی ساعی با رئیس جمهور

توضیح: این دیدار یک دیدار خصوصی بود که شخص هادی با شخص رئیس ملاقات داشت و مدتی هم گل گفتند و گل شنفتند.

موضوع تعجب: رئیس جمهور وقتی فقط با ورزشکاران اینگونه است. اگر یکی از نخبگان علمی یا اقتصادی کشور دیداری با رئیس داشته باشد، یا دوربینها هیچ علاقه ای برای نشان دادنش ندارند و یا حتماً در قالب دیدار رئیس با دویست نفر از نخبگان است.

شنیده شده است که ساعی در پایان جلسه خطاب به رئیس گفت: «م م من اگه ت تو رو دو دوباره ن ن ن ن ن نبینمت، می می میرم»...


-2-
توزیع سود سهام عدالت

امسال سهام عدالت 60 هزار تومان سود پرداخت کرد و طبق معمول ما هیچ کس را سراغ نداریم که مشمول این «عدالت» شده باشد. اندر تعجبم که این «عدالت» دقیقاً بین چه کسانی در حال رعایت شدن است؟


-3-
نانسی پلوسی سر خاک هیروشیما فاتحه خواند

بالاخره یکی از مقامات آمریکایی به قربانیان هیروشیما ادای احترام کرد. با شناختی که از آمریکایی ها دارم آنها آنقدر غد و یکدنده هستند که حتی پنجاه سال بعد هم زورشان می آید درک کنند که دقیقاً چه افتضاحی در دنیا راه انداخته اند. حاضرم قسم بخورم قضیه امضای یه قرارداد میلیارد دلاری مطرح بوده که ایشون چنین ریسکی کرده.


-4-
العربیه در تهران تعطیل شد.

قبل از این دفتر بی بی سی هم تعطیل شده بود، دفتر زد دی اف هم بهکذا. اصلاً من نمی فهمم این خبرنگارهای خارجی که همه میدونن برای جاسوسی اومدن رو برای چی راه میدن تو این کشور؟

شعر روز: «این تیریپ ات منو کشته»


-5-
لایحه لایحه لایحه...

بله! لایحهء آقا خوشحال کن ِ خانوم غمگین کن هنوز در دستور کاره. فقط می خواستن سر خانوما رو گول بمالن! خروجی در کار نبود.

به قول بعضی آقایان شکم سیر عدالت مسلک پولدار هیززز (به سبک تبلیغ ماشین لباسشویی که بچهء خردسال عروسکش را به هوا پرت می کند): «هورررااااا...»

1 comment:

Anonymous said...

وا دیگه از این حرفا نزنیااا! اگه من و تو عدالتو نمیبینم، مشکل خودمونه! دیدنش چشم بصیرت میخواد که ماها نداریم!!من برخلاف تو فکر نمیکنم آمریکاییها خیلی غد و یکدنده باشن!!ولله اگه به کله خری باشه که مسئولین خودمون مگه چیشون کمتره؟!!! ضمنا تصویب شدن و نشدن اون لایحهء مسخره هیییییییییچ تاثیری در عملکرد آقایون محترم نخواهد داشت! شکر خدا آقایون اونقدر اعتماد به نفس دارن که هر کاری دلشون بخواد انجام بدن! چه با اجازهء همسر و چه بی اجازه! در طول تاریخ هیچوقتم ککشون نگزیده از کار خلاف و پنهونی و زیرآبی رفتن!!