Wednesday, September 17, 2008

چگونه به موفقیتی چشمگیر برسیم؟

من راز موفقیت بسیاری از انسانهای بزرگ جهان را کشف کردم!

خوب؟ شاید فکر می کنید همینجور مفت و مجانی باید بهتون بگم؟
اشکال نداره. میگم. شما هم عمل کنید. بعداً اگه موفق شدین، یه دعایی هم به جون آق مهندس کنین که همه دانششو مجانی در اختیارتون گذاشت.

خوب. راز موفقیت بسیاری از آدمهای بزرگ جهان چی بوده؟
مثلاً بیل گیتس؟ قورباغه را قورت داده بود؟
یا مثل لری پیج؟ دنبال پنیرش می گشت؟
یا راه دور نریم. دانشمندان ایرانی که در همه جهان درخشیده اند چی؟ از دستورات کتاب «هزار و یک نکته برای موفقیت» پیروی کردند؟

نه. اشتباه نکنید.
همه آنها مثل من و شما شاید ده درصد بیشتر تلاش کردند تا به آنجایی که هستند برسند.

رمز کار اینجاست:
آنها در ایران زندگی نمی کردند.

دو نقطه دی

1 comment:

Anonymous said...

تکبیررررر.محشررر بود! دقیقا چیزیه که من و پرهام هر روز میگیم و آه میکشیم!!!!!!! همینه که حروم شدیم و هیچ پُخی نشدیم دیگه!وگرنه من الان باید رییس مایکروسافت میبودم و پرهامم یا رییس ناسا بود یا رییس جمهور ایالات متحده!! ببین چه جوری سرنوشت آدما الکی الکی عوض میشه!!!!!!!!! دی 2 نقطه!!! راستی تو الان باید چی کاره میبودی؟