Wednesday, September 10, 2008

اسرائیل یک دشمن است و دیگر هیچ

جناب آقای نوری زاد

بیایید از این جنبه به قضیه نگاه کنید:
معاون رئیس جمهور ایران گفت: ما با مردم اسرائیل مشکلی نداریم.

خوب. رئیس جمهور اسرائیل هم در جواب این جمله محبت آمیز گفت: حمله به ایران یک اشتباه است!

***

من جداً از این بازی تابو شکنی خیلی خوشم می آید. قضیه آمریکا و اسرائیل هم چیزی است در مایه های ریش گذاشتن مسئولین نظام. خیلی ساده ترجمه می شود به مسلمان و کافر بودنشان.

آنهم در شرایطی که بخش قابل توجهی از اهالی اسرائیل، یهودیان ایرانی هستند، زبان فارسی در اسرائیل تدریس می شود و حتی محله های شهرهای تهران را هم به بچه هایشان آموزش می دهند.

اما در ایران چه؟ تابویی به نام اسرائیل. نقشهء مجهولی به نام فلسطین اشغالی که بجز مسجد قبه الصخره که اتفاقاً بصورت تقلبی در تمام کتب ایرانی بنام مسجد الاقصی معرفی شده و دیگر هیچ.

آنهم در شرایطی که تمام دانشجویان برتر دانشگاه های کشور، و بسیار از مغزهای درک نشدهء کشور مسافران بدون شک آمریکا هستند...

***

خیلی نوشته بودم. همه اش را خودسانسوری کردم

2 comments:

Anonymous said...

واقعا احمقانه اس! راس میگیییی. جای پرهام خالی که بیاد یه بحث مبسوووووووووطی راجع به اینکه اصلا کشوری به نام فلسطین از اول وجود نداشته، راه بندازه!! کِی اینا میخوان درست از این حماقتهاشون وردارن معلوم نیست! به سن من و تو قد نمیده دیگه!!

Unknown said...

پسر جان ما که ادعای پیروی امیرمومنان رو داریم پس باید مثل ایشون رفتار کنیم.معاویه گفت بذار من والی شام باشم هرچی بگی قبوله و اون حضرت نپذیرفت. این یعنی شیعه بودن!