Monday, November 03, 2008

بی آبرو

خیلی جالبه! رئیس جمهور در دفاع از وزیر کشور میگه ایشون سی ساله دارن تو این کشور خدمت می کنن و مدرکشون برایم من ملاک نبوده!

خدا واقعاً شانس بده! ایشون که مدرک لیسانس و فوق لیسانسش را هم دانشگاه آزار انکار کرده. حالا فرض کنیم به خاطر دکترای جعلی آکسفورد محاکمه بشن. اما اون چیزی که مد نظر منه اون یکیه. منظورم اینه که ایشون سی ساله در پست های عالی و متعالی داشته کار میکرده و کسی هم بهش نمی گفته بالا چشمت ابرو. حالا مای بیچاره اگه یه عطسه بخوایم بکنیم سی دفعه این مدرکمونو باید ببریم برابر اصل کنیم و از دانشگاه صدتا استعلام محرمانه و غیر محرمانه بگیرن و با انجمن اسلامی دانشگاه مشورت کنن که ببینن ما تو دانشگاه نمازمونو سر وقت خوندیم یا نه.

من اصلاً دیگه کاری به هیچ جاش ندارم. نه که تو این کشور عدل از سر تا پاش داره میریزه؟ حالا فقط همینش مونده که آقای رئیس جمهور بگه استیضاح غیر قانونیه چون به عملکردش کار ندارن و به مدرکش کار دارن.
کاش صدای من به رئیس جمهور می رسید و میگفتم اگه راست می گی و اینقدر تو آدم عادلی هستی، یه مرحمتی کن نگاه کن که زیر دستهات با ما که همون کاغذ بی ارزش رو داریم چطوری هیکلمون رو سانت میزنن به معیارهای صد تا یه غازشون.

خوب البته اگه منم همچی پارتی داشتم کسی عمراً جرات می کرد به مدرکم ایراد بگیره. میرفتم فوق دکترا میگرفتم و باهاش وزارت هم می کردم.
البته برای شما که آبرو زیاد مهم نیست. برای همین وقتی هم مدرکتون جعلی میشه، بدون هیچ دغدغه ای خودتون رو میزنین به اون راه و میگین باید بری یقهء دانشگاه رو بگیری
!!!

کاش صدای من به رئیس جمهور می رسید و بهش می گفتم:
خدا... ایشالا یه روزی به شما خواهد فهماند
و آن روز، چهرهء گریان شما دیدنی است



No comments: