Saturday, July 07, 2007

در گزارشات تلویزیونی یکی از مهم ترین نقاط قوت سفرهای استانی رئیس جمهور اجرا شدن وعده های ایشان بعد از سفر و خوب شدن اوضاع و برقراری رفاه بین مردم ذکر شد.

تعجب میکنم که اینقدر تنگ نظرانه و فردی تحلیل میکنند. این خبر اصلاً خبر خوبی نیست. اصلاً دال بر خوب کار کردن رئیس جمهور نیست. این یعنی اینکه رئیس جمهور برای آباد کردن هر نقطه صرفاً باید به دستورات شخصی و مراجعه شخصی تکیه کند. این یعنی وای به حال آنجاهایی که رئیس جمهور وقت نمیکند سفر کند. این یعنی اینکه رئیس جمهور بسیاری از امور اداری و مدیریتی کشور را باید به حال خود رها کند تا به سفرهای استانی برسد. این یعنی اینکه تمام ساختار سازمانی که منتهی به شخص رئیس جمهور میشود بایستی دائم موبایل به دست یا سوار بر اتوبوس به دنبال آقای رئیس جمهور بدود تا شاید بتواند کاری انجام دهد. این یعنی اینکه رئیس جمهور در هر سفر بیش از چند ساعت باید صرف دیدار های محدود مردمی و سخنرانی کند. کاری بیهوده و کم ثمر که فقط کاندیداهای انتخابات انجام میدهند.

آقای رئیس جمهور کمی بیشتر دقت کنید! شما حق شصت میلیون نفر که به شما دسترسی ندارند را در مقابل حق ده دوازده هزار نفری که موفق به دریافت خدمات از شما میشوند ضایع میکنید.

No comments: